Wij steunen VZW Feestvarken met een wafeltjesverkoop!

Schoolkalender

18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zeeklassen 2019 dag 5 verslag

Vandaag was het vroeg! 7 u opstaan en inpakken. Na een rustig ontbijt vertrokken we om 8.30 u naar het Zwin. Ter plaatse werden we opgeleid tot ornitholoog. Met onze verrekijker konden we verschillende vogels spotten. Ook hier vonden de gidsen een zeer geïnteresseerde groep. Na onze lunch vertrokken we terug naar huis!

Beste zesdeklassers, ik heb genoten van deze supertoffe week. Bedankt voor het dagelijkse enthousiasme. Geniet van jullie weekend en ik zie jullie maandag terug ... in de klas. Dikke kussen, juf sien

Voor de laatste foto's, klik hier.

Zeeklassen dag 4 voormiddag

Et voilà, de foto's van deze voormiddag staan alweer klaar voor jullie!
De rest mag u vanavond verwachten samen met het verslag.

Klik hier om naar het fotoalbum te gaan.

Zeeklassen 2019 dag 4 verslag

Deze morgen was het nog stiller dan gisteren. We werden bijna allemaal gewekt door onze juf. Tijdens het ontbijt verwelkomden we meester Wilfried. Hij ging vandaag mee op fietstocht en vergezelde ons tijdens ons bezoek aan het visserijmuseum. We vonden het een heel interessant bezoek. Toen we terug aankwamen aan het hotel roken we de frietjes al. Zo lekker! Na een halfuurtje ‘platte rust’ vertrokken we met fiets naar de Duinpanne. We deden een piratenroute en leerden bij over de zee en de schelpen.

We sloten onze dag af op het strand. Tot slot testten we onze vliegers uit. Nu zijn we klaar voor de bonte avond. Fuiven maar!

Zo mama’s en papa’s, straks slapen we hier voor de laatste keer. Morgen zijn we terug thuis! Dikke kussen!

Voor deze foto's, klik hier.

Zeeklassen 2019 dag 3

7.30u..... op enkele kamers na, was het nog muisstil.... Zalig....

8.30u...   klaar voor het ontbijt.

Om 9.30u begonnen we aan een zoektocht. In de omgeving rond het hotel gingen we op zoek naar foto's en losten we vragen op. Het was echt leuk, natuurlijk ook omdat we dit in een aangenaam zonnetje konden doen.

's Middags aten we fishsticks met spinazie. Het duinenspel na de lunch was een topper. Drie groepen streden om de meeste landen te bemachtigen. Moe van de strijd vertrokken we met het treintje naar het zwembad. We denken dat de foto's wel zullen aantonen dat we het zalig vonden. Vanavond hebben we afgesloten met een 'crea-activiteit met op de achtergrond sfeervolle muziek o.l.v. DJ juf Sien.

mama's, papa's... het is hier super tof!!!! Tot morgen, veel liefs uit St-Idesbald